Пропонуємо навчальний курс для викладачів STEM в початковій школі
Що ви отримаєте?

Cтворюємо середовище для підготовки кваліфікованих STEM викладачів початкової школи


Професійне навчання викладанню STEM в початковій школі.

Новітнє бачення можливостей навчання та системний підхід в початковій школі.

Можливість підвищити свій дохід та кар'єрне зростання.


Що ми пропонуємо?
Як це працює?
Ми навчаємо та надаємо всебічну підтримку викладачам, які проводитимуть уроки STEM

Після навчання ви отримаєте:

Вбудоване планування уроків

Активності онлайн та офлайн

Друковані та відеоматеріали

Поради щодо звітування учнів

Що таке Science4Us?
Science4Us - це інноваційна програма, спеціально розроблена для учнів початкової школи, яка включає в себе дослідження, фізичну науку, природознавство та науку про Землю та Космос .

Програма поділена за предметами на 8 тем та 28 модулів. Кожен модуль розроблений згідно моделі 5E «Engage, Explore, Explain, Elaborate, and Evaluate (зацікавити, дослідити, пояснити, розробити та оцінити) і має 8 сесій, які містять 1000 + онлайн та офлайн матеріалів та завдань.

Завдання можна виконати всього за десять хвилин, і вони навчають учнів віршам та пісням, взаємодії та користуванню відео та цифровими зошитами. Вправи формують навички грамотності, надають наукову лексику, концептуальні слова та багато іншого.


Як запровадити Science4Us у класі?
Science4Us легко реалізувати. Програма передбачає комплексні плани уроків та вбудований професійний розвиток, щоб вчителі могли впевнено та ефективно викладати науку у своєму класі. Science4Us надає гнучкі методи доступу, має сотні коротких уроків для використання великою і малою групою або 1: 1.

Як відбувається урок?
Усі уроки передбачають як активності онлайн, так і офлайн. Для прикладу, урок на тему "Фізичні науки → Матерія → Стани матерії"

У модулі "Стани матерії" учні навчаються, вивчаючи об'єкти навколо них. Вони спостерігають за матерією і вчать слова, щоб описати її, перш ніж вивчити три стани речовини: твердий, рідкий і газоподібний. Нижче наведено приклад деяких завдань, які виконують учні під час сесій:

Зацікавлення

Перша сесія ознайомлює учнів з темою . Що вони вже знають про матерію? Учні виконують завдання у своєму цифровому зошиті – обводять кружечками об'єкти, які є рідкими або твердими, переглядають відеоролик про те, в яких контейнерах можуть міститись рідини, та малюють картинку як вони використовують воду.

Дослідження

Учні займаються діяльністю, яка заохочує дослідження. Спочатку учні використовують комп'ютерну симуляцію для обраних предметів, передбачуючи, чи будуть вони тонути чи плавати в акваріумі з рибою,а потім роблять живий експеримент.

Пояснення

Вчителі допомагають учням формувати наукову лексику та пояснюють зміст. Діяльність включає перегляд відео про тверді речовини, рідини та гази та створення словника концептуальних слів в режимі офлайн.

Розробка

Наступні чотири сесії використовують вірші, пісні та практичне дослідження, щоб учні більше дізнались про матерію. Наприклад, учні малюють предмет і записують про нього вірш.

Оцінка

Учням надають завдання, щоб перевірити свої знання, відповідаючи на запитання на кшталт: "Чому рюкзак не є хорошим контейнером для зберігання яблучного соку?»


Чи проводили дослідження ефективності?
Science4Us - це програма, перевірена науковими експертами.

Викладачі з Денвера брали участь у двотижневому дослідженні MCREL використовуючи модуль Science4Us "Стани матерії" зі своїми 156 учнями, а інша група викладачів та 116 учнів була контрольною групою і викладали цю тему як зазвичай.

Обом групам було надано тести до і після навчання, щоб оцінити їх знання.

Учні, які використовували Science4Us, показали кращі результати за підсумковими тестами, ніж контрольна група.


Контакти
+38 093 518 1350
+38 099 761 8664
edu@stemosvita.com.ua
вул. Антоновича 23Б, оф. 28
Київ 01004
Заповни форму, і ми зателефонуємо тобі для консультації
Хочеш спробувати?