Усі уроки передбачають як активності онлайн, так і офлайн. Для прикладу, урок на тему "Фізичні науки → Матерія → Стани матерії"
У модулі "Стани матерії" учні навчаються, вивчаючи об'єкти навколо них. Вони спостерігають за матерією і вчать слова, щоб описати її, перш ніж вивчити три стани речовини: твердий, рідкий і газоподібний. Нижче наведено приклад деяких завдань, які виконують учні під час сесій:
Зацікавлення
Перша сесія ознайомлює учнів з темою . Що вони вже знають про матерію? Учні виконують завдання у своєму цифровому зошиті – обводять кружечками об'єкти, які є рідкими або твердими, переглядають відеоролик про те, в яких контейнерах можуть міститись рідини, та малюють картинку як вони використовують воду.
Дослідження
Учні займаються діяльністю, яка заохочує дослідження. Спочатку учні використовують комп'ютерну симуляцію для обраних предметів, передбачуючи, чи будуть вони тонути чи плавати в акваріумі з рибою,а потім роблять живий експеримент.
Пояснення
Вчителі допомагають учням формувати наукову лексику та пояснюють зміст. Діяльність включає перегляд відео про тверді речовини, рідини та гази та створення словника концептуальних слів в режимі офлайн.
Розробка
Наступні чотири сесії використовують вірші, пісні та практичне дослідження, щоб учні більше дізнались про матерію. Наприклад, учні малюють предмет і записують про нього вірш.
Оцінка
Учням надають завдання, щоб перевірити свої знання, відповідаючи на запитання на кшталт: "Чому рюкзак не є хорошим контейнером для зберігання яблучного соку?»